העמוד שלשיוש_גבאי
אין
שלום שמי שי..אני בת 10..עולה לכיתה ה'..ורוצהמ שתשלחו לי קבלה לאישור..והוודעעות..אאז ייאלהה שלחו..!
כניסה אחרונה: לפני 9 חודשים, 7 ימים ו- 19 שעות