העמוד שללוחם רומאי...
אני!!!!
אני ילד טוב בלחימת שטח שאוהב להיתאמן בכול יזדמלות ולהילחם בסתם אים מישהו בלחימה של פעם אני בן 10-)!
כניסה אחרונה: לפני 1 חודש, 10 ימים ו- 16 שעות