העמוד שליגל חניה
שלום
שלום קוראים לי.........ואני חתיך החבריםשלי הם..............ואני אוהד מנצסטר יונייטד
כניסה אחרונה: לפני 2 חודשים, 13 ימים ו- 18 שעות