העמוד שלויקי1241
היי אנשים
היי אנשים שמי ויקי ילדה יפה אוהבת חיות למשל נמרים. ארנבים. כלבים . חתולים . וכמובן דולפינים. אוהבת צבע אדום צהוב וקצת כתום.
כניסה אחרונה: לפני 3 חודשים, 13 ימים ו- 20 שעות