העמוד שלזיווש <3
העמוד המהמם של הילדה המהממת
בכיתה ו' בת 11 יש לי בת מצווה שנה הבאה. אוהבת לשיר ולרקוד. מוזיקה זה החיימשלי !
כניסה אחרונה: לפני 3 חודשים, 5 ימים ו- 19 שעות
