שאלה!!!! הכי די קלה ויש פרס!!!!

העמוד שלmoshe
כניסה אחרונה: לפני 6 ימים ו- 6 שעות
הישגים
0
0
0
35
פרופיל
בלוג
כל הבלוגים
לפני 5 חודשים, 20 ימים ו- 21 שעות

למה צריך להיות לילד אמא ואבא ודוד ודודה סבא וסבתה חבר וחברה כי הם עוזרים לנו
אפילו תוכנית מצוירת הם חברים

תגובות לבלוג
 (לפני 5 חודשים, 6 ימים ו- 11 שעות)
לא הוא לא גילה הוא רק מנסה לעזור לכם חחחחחחחחחחחחח
 (לפני 5 חודשים, 21 ימים ו- 11 שעות)
גילת לנו כבר ת'תשובה....