קודם כל רציתי להגיד לכם חג חנוכה שמח
המון הפתעות והרבה דמי חנוכה...
בהצלחה בלימודים
ושהחופש הזה ימשיך לשמונה שנים
ולא להגזים עם לביבות וסופגניות!!!
תהנו