מי קורא הארי פוטר

העמוד שלjedtyon
תודה שנכנסת עכשיו צא!
היי אמרתי שתצא אז אריגטו גוזימס על שנכנסת אבל עכשיו איאלץ להגיד אדיוס אמיגוס!
כניסה אחרונה: לפני 7 חודשים, 29 ימים ו- 18 שעות
הישגים
3
3
7
153
פרופיל
בלוג
כל הבלוגים
לפני 5 חודשים, 7 ימים ו- 10 שעות

אבדה קברה אקספליארמוס

תגובות לבלוג
 (לפני 2 חודשים, 8 ימים ו- 17 שעות)
אני קוראת הארי פוטר והיוש טליה
 (לפני 2 חודשים, 9 ימים ו- 16 שעות)
אני לא, ואני לא בטוחה לגיל שלך הייתי ממליצה לכולם להיזהר ממך!
 (לפני 3 חודשים, 15 ימים ו- 11 שעות)
לא אני
 (לפני 4 חודשים, 3 ימים ו- 17 שעות)
אני פרוטגו
 (לפני 5 חודשים, 6 ימים ו- 9 שעות)
חחח אני, וראיתי גם את הסרטים
 (לפני 5 חודשים, 6 ימים ו- 11 שעות)
אני קוראת