המוות קרב ובא

העמוד שלאפק
טוסו לי מהפרופיל
אני שונא בית ספר זה כל כך משעמם ואני נירדם בשיעור והמורה שלי דבה ואני בכיתה של ינון נוריאל
כניסה אחרונה: לפני 1 חודש, 22 ימים ו- 15 שעות
הישגים
0
0
4
32
פרופיל
בלוג
כל הבלוגים
לפני 5 חודשים, 10 ימים ו- 14 שעות

היי שמי משה בן !!@#&&%%)((*&%^$^%^&%*^##

תגובות לבלוג
 (לפני 5 חודשים, 7 ימים ו- 13 שעות)
היי אפק זה אני עידו תענה לבקשת החברות ת