בחירת שם לגור החתולים

העמוד שלא♪ינ...
פריישההה חללקיית
כניסה אחרונה: לפני 6 חודשים, 28 ימים ו- 17 שעות
הישגים
0
0
0
7175
פרופיל
בלוג
כל הבלוגים
לפני 3 חודשים ו- 19 שעות

 

נתחיל מזה שבקיץ הקרוב, אני לא אהיה בארץ כי אני נוסעת לסבתא וסבא שלי!!!!

ולהם, ורוניקה החתולה, יהיו לה גורי חתולים, ואחד/אחת מהם יהיו שלי!!!!!!
אז אני, כבר התחלתי לבחור שמות, ועשיתי הגרלות והצבעות, והשם יצא ג'מה.
אבל אני רוצה לעשות עם החברות שלי פה הצבעה לשם של החתולה, ולכן אני אתן עכשיו רשימה של שמות
ואתם תכתבו לי  בתגובות מה אתם אוהבים, אני אעשה הגרלה, ויבחר השם הכולל!!!!

הנה הרשימה:

ג'מה- תפוס
ביילי
ג'סי-תפוס
מוקה-תפוס
מילקה-תפוס
בוני
קנדיס
אנג'לינה
קים-תפוס
רוקי
קולט
רושל
דבי
זואי-תפוס

תגובות לבלוג
 (לפני 2 חודשים, 8 ימים ו- 5 שעות)
גסי
 (לפני 2 חודשים, 20 ימים ו- 5 שעות)
יש ניצחתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 (לפני 3 חודשים ו- 5 שעות)
מילקה זה שם שמתאים לחתולה אז סבבה [:
 (לפני 3 חודשים, 1 יום ו- 5 שעות)
אני!!!!!
 (לפני 3 חודשים, 1 יום ו- 5 שעות)
מי הציא את השם מילקה?
 (לפני 3 חודשים, 1 יום ו- 5 שעות)
אופ..אבל שם יפה.. מילקה..!
 (לפני 3 חודשים, 1 יום ו- 5 שעות)
מילקההה הממנצחחת!!!!!!!!!!!!!!!!! קולולולולולולולולולו
 (לפני 3 חודשים, 1 יום ו- 5 שעות)
אוווף זואי יצאה?! באסה