מי רוצה להיות חבר שלי?

העמוד שלאמילי
היוש:) קוראים לי אמילי.
היוש!:-) קוראים לי אמילי, ואני בת 10. אני אוהבת ליקרוא ספרים ולשחק אקולוקו.
כניסה אחרונה: לפני 10 חודשים, 23 ימים ו- 16 שעות
הישגים
0
0
5
43
פרופיל
בלוג
כל הבלוגים
לפני 11 חודשים, 16 ימים ו- 16 שעות

היוש:)

קוראים לי אמילי.

איך קוראים לכם?

תקשיבו,

אני מחפשת מיתנדבים לרשימת החברים שלי.

אתם יודעים,

בישביל ההשג של הרשימת חברים.

וגם כדי שהיו לי חברים...

 

תגובות לבלוג
 (לפני 10 חודשים, 23 ימים ו- 14 שעות)
רוצה היום ב15:00?
 (לפני 10 חודשים, 23 ימים ו- 15 שעות)
לשלי קוראים קרסיק12:)
 (לפני 11 חודשים, 16 ימים ו- 14 שעות)
היי את משחקת במיקמק? עם תראי את המיקמקית:איהסי1000 תדעי שזאת אני טוב ביוש
 (לפני 11 חודשים, 16 ימים ו- 15 שעות)
סליחה שכתבתי כול כך קצת פשוט זה לא נותן מספיק מקום